مقاله انگلیسی مدیریت کسب و کار الکترونیکی 2017
چکیده توسعه
سریع اینترنت و کسب و کارهای الکترونیکی سبب شده تا بانکداری اینترنتی و
بخشهای مالی انگیزه ای برای تشویق مشتریان خود در راستای استفاده آنلاین
بانکی بیابند. این مقاله به توضیح استفاده از بانکداری اینترنتی توسط
مشتریان خرده فروشی هنگ کنگ می پردازد. ایتن مقاله تلاش می کند تا از سه
زاویه به اهمیت بانکداری اینترنتی هنگ کنگ بپردازد: ساختارهای
تحقیق بر اساس مدل قبول فناوری تهیه شده اند و شامل دو مولفه دیگر هستند
که عبارتند از قابلیت ابتکاری یا نوآوری پذیری و ریسک مشاهده شده. فرضیه ها
ایجاد شدند و سپس با استفاده از رابطه پیرسون و تست t ساختار بندی و تست
شدند. دریافتیم که فاکتورهای خاصی رابطه مثبتی با استفاده از بانکداری
اینترنتی دارند و به همین دلیل، استراتژی بخش خدمات بانکداری را می توان به
شکل بهتری اصلاح کرد تا به نیازها و منحنی بازار هنگ کنگ برسد. کلمات کلیدی : بانکداری اینترنتی؛ کسب و کار الکترونیکی؛ هنگ کنگ؛ مزیت رقابتی؛ استراتژی؛ ————————————- عنوان اصلی مقاله: Factors affecting the adoption of Internet Banking in Hong Kong—implications for the banking sector ترجمه فارسی عنوان: مولفه های تاثیر گذار بر روی استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی در هنگ کنگ مفاهیمی برای بخش بانکداری تعداد صفحات انگلیسی: ۱۶ صفحه تعداد صفحات ترجمه فارسی:۵۰ صفحه