پایگاه مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی + مقاله بیس

مقالات ترجمه شده ، مقالات بیس و پژوهش مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا

پایگاه مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی + مقاله بیس

مقالات ترجمه شده ، مقالات بیس و پژوهش مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا

تازه های علمی ، اخبار و منابع دکتری ، مقالات ترجمه شده ، مقالات فارسی

بایگانی

مقاله ترجمه شده دارو سرطان 2017

فرزانه طمهاسبی | شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۷ ق.ظ


چکیده  

سابقه و پس زمینه : در ژاپن ,هم شیوع بیماری و هم مرگ و میر ناشی از سرطان به طور مداوم افزایش یافته است و هزینه های پزشکی به سرعت بیش از کل اقتصاد ژاپن در حال افزایش است . با این حال, هیچ آستانه توافق برای مقرون به صرفه بودن مراقبت های پزشکی, در ژاپن وجود ندارد , این مطالعه , بر مقرون به صرفه بودن مراقبت های پزشکی در ژاپن متمرکز است . مطالعه حاضر به منظور تعیین هزینه های مستقیم اساس ملکولی داروهای سرطان, که اخیرا در ژاپن از طریق محاسبات ساده و کمی به تصویب رسیده است , انجام شده است . بنابراین, ما نسبت افزایشی مقرون به صرفه بودن (ICER) و هزینه هرسال زندگی (LYG) را با استفاده از اطلاعات گزارش شده از مطالعات کارآزمایی بالینی تصادفی در سرطان های مختلف, محاسبه میکنیم.

روش ها:ما بین سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ ,هفت دارو را با اساس مولکولی, که برای درمان پنج سرطان در ژاپن به کار میرفت بررسی کردیم . این داروها شامل bevacizumab .sorafenib, sunitinib, temsirolimus, temsirolimus، , Lapatinib،و panitumumab بودند. هزینه های مستقیم داروهای, ICER و LYG از فاز تصادفی اطلاعات آزمایش III بالینی با اشاره به بسته بروشور , . براورد شد . اثربخشی به عنوان طولانی شدن هم میانگین کلی بقا (OS) وهم بقا بون پیشرفت (PFS) تعریف شد . هزینه ها به عنوان داروها با اساس مولکولی محاسبه شدند. پس از آن, ICER بر اساس افزایش ۱ ماهه هم در دوره هایOS و PFS و ۱٪ افزایش در OS و LYG تعیین شد.

یافته ها: هزینه های مستقیم از ¥ ۷۲۴٫۸۰۴ ($ ۹٫۰۶۰) به ۱،۵۰۶،۶۲۸ ¥ ($ ۱۸،۸۳۳) متفاوت است. هزینه ی داروهای ICERs از ¥ ۷۲۴،۸۰۴ ($ ۹،۰۶۰) به ۱،۵۰۶،۶۲۸ ¥ ($ ۱۸،۸۳۳) درافزایش ۱ ماهه در OS متفاوت است . برای هر ماه از PFS، هزینه ی ICERs از ¥ ۳۷۲،۲۴۳ ($ ۴،۶۵۳) به ۷،۳۹۹،۸۷۷ ¥ ($ ۹۲،۴۹۸) متفاوت است . هزینه bevacizumab و sorafenib برای درمان HCC در هر ۱٪ افزایش برابر OS ¥ ۳۷۶،۶۵۷ ($ ۴،۷۰۸) و ¥ ۳۱۳،۷۳۳ ($ ۳،۹۲۲) بود. LYG از ¥ ۸٫۶۹۷٫۶۵۰ ($ ۱۰۸٫۷۲۱) به ¥ ۱۸،۰۷۹،۵۳۰ ($ ۲۲۵،۹۹۴) متفاوت است .

نتیجه گیری: برخی از داروها با اساس مولکولی مقرون به صرفه نیستند. با توجه به مسائل اخلاقی و معنوی ما باید نقطه پایانی اقتصادی را برای تایید داروهای جدید در ژاپن ایجاد کنیم.

کلمات کلیدی: تجزیه و تحلیل هزینه-اثربخشی , داروهایی با اساس مولکولی ,محاسبه کمی ساده , ژاپن

————————————————————–

عنوان اصلی مقاله:  Quantitative medical cost-effectiveness analysis of molecular-targeting cancer drugs in Japan

ترجمه فارسی عنوان: تجزیه و تحلیل  کمی  در مورد مقرون به صرفه بودن پزشکی داروهایی با اساس ملکولی  ضد سرطان در ژاپن

تعداد صفحات انگلیسی:  ۶  صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۸ صفحه 

قیمت ترجمه فارسی:  ۱۶۵۰۰تومان

دانلود رایگان نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین  از لینک های پایین


برای دانلود رایگان اصل مقاله و خرید ترجمه اینجا کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی