پایگاه مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی + مقاله بیس

مقالات ترجمه شده ، مقالات بیس و پژوهش مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا

پایگاه مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی + مقاله بیس

مقالات ترجمه شده ، مقالات بیس و پژوهش مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا

تازه های علمی ، اخبار و منابع دکتری ، مقالات ترجمه شده ، مقالات فارسی

بایگانی

مقاله ترجمه شده کارت امتیازی متوازن

فرزانه طمهاسبی | پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹ ب.ظ


خلاصه:

هدف:هدف از این مقاله آزمون نقش متدولوژی کارت امتیازی متوازن در کیفیت خدمات وب سرویس ها است. یک چهارچوب کارت امتیازی متوازن برای کیفیت وب سرویسها توسط شناسایی عوامل حیاتی موفقیت ارائه شده است که اهداف تجاری، شاخص ها ، مقاصد و ابتکارعمل ها را ترکیب می نماید.

طراحی/متدولوژی / رویکرد: چهارچوب مدیریت کیفیت خدمات و کاربرد کارت امتیازی متوازن توسط یکپارچه کردن کارت امتیازی متوازن و وب سرویس ها صورت می گیرد.سپس نمونه های مطالعاتی در دو سازمان در صنعت کشاورزی بررسی و چهارچوب مورد نظر مورد تست قرار می گیرد.

یافته ها: یافته های این مطالعه اکتشافی نشان داد که فرآیند چرخشی که با استفاده از رویکرد BSC به منظور ارزیابی کیفیت کاربردهای وب سرویس ها و کیفیت یکپارچگی ایجاد می شود ، نقشه استراتژی را ارائه می دهند و نشان می دهد چگونه اطلاعات پخش خواهند شد و بنابراین پتانسیل استفاده از وب سرویس ها می تواند مورد توجه قرار گیرد.

اقدامات عملی: این مطالعه به حرفه ای ها این امکان را می دهد که سیستمی داشته باشند که بازخوردهای به موقع ، قابل مدیریت، قابل اطمینان، قابل قیاس و موثر از نظر هزینه را در عملکردهای استراتژیک شان ارائه می دهد.

کارت امتیازی متوازن توسط آزمون های همزمان از عملکردها در چهار چشم انداز رشد و یادگیری، فرایندهای داخلی تجاری ، مشتری و مالی دیدگاهی کلی از شرکتها می دهد.

ارزش/اصلیت: تحقیقات گذشته بر استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی اثر اقتصادی در یک شرکت تاکید داشت . این مقاله در خصوص نقش کارت امتیازی متوازن بر بهبود کیفیت خدمات شرکتها با استفاده از وب سرویس تمرکز می کند.به علاوه آموخته هایی دارد که شرکتها با توجه به ان می توانند کیفیت خدماتی که ارائه می دهند را بهبود بخشند.

کلمات کلیدی: کارت امتیازی متوازن- مدیریت کیفیت- اینترنت- سطوح خدمات

————————————–

عنوان اصلی مقاله:  Service quality management applying the balanced scorecard: an exploratory study

ترجمه فارسی عنوان:  مدیریت کیفیت خدمات و کاربرد کارت امتیازی متوازن: یک مطالعه اکتشافی

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۰ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:۱۴ صفحه


دانلود مقاله و ترجمه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی