مقاله ترجمه شده مدیریت کیفیت خدمات 2015
خلاصه این بررسی
تئوری فازی را برای ارزیابی کیفیت خدمات هواپیمایی بکار برده است. کیفیت
خدمات از خواص متفاوتی تشکیل شده است در میان آنها ویژگی های غیر ملموس
برای اندازه گیری سخت می باشد. این شاخصه ها موانع پاسخ دهندگان به تحقیق
را معرفی می کند. برای غلبه بر این مشکل، تئوری فازی را برای اندازه گیری
عملکرد مورد استفاده قرار داده ایم. با بکار گیری AHP در بدست آوردن وزن
معیارها و TOPSIS برای رتبه بندی، جنبه های مهم کیفیت خدمات که ملموس هستند
و آخرین آن همدردی است را پیدا کردیم. ویژگی های مهم تواضع، امنیت و راحتی
هستند. کلید واژه ها: AHP ؛ MCDM فازی؛ TOPSIS؛ هواپیمایی؛ کیفیت خدمات —————————————- عنوان اصلی مقاله: The evaluation of airline service quality by fuzzy MCDM ترجمه فارسی عنوان: ارزیابی کیفیت خدمات هواپیمایی بوسیله MCDM فازی تعداد صفحات انگلیسی: ۹ صفحه تعداد صفحات ترجمه فارسی:۱۹ صفحه