پایگاه مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی + مقاله بیس

مقالات ترجمه شده ، مقالات بیس و پژوهش مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا

پایگاه مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی + مقاله بیس

مقالات ترجمه شده ، مقالات بیس و پژوهش مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا

تازه های علمی ، اخبار و منابع دکتری ، مقالات ترجمه شده ، مقالات فارسی

بایگانی

مقاله ترجمه شده مدیریت کیفیت خدمات 2015

فرزانه طمهاسبی | پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ب.ظ

خلاصه

این بررسی تئوری فازی را برای ارزیابی کیفیت خدمات هواپیمایی بکار برده است. کیفیت خدمات از خواص متفاوتی تشکیل شده است در میان آنها ویژگی های غیر ملموس برای اندازه گیری سخت می باشد. این شاخصه ها موانع پاسخ دهندگان به تحقیق را معرفی می کند. برای غلبه بر این مشکل، تئوری فازی را برای اندازه گیری عملکرد مورد استفاده قرار داده ایم. با بکار گیری AHP در بدست آوردن وزن معیارها و TOPSIS برای رتبه بندی، جنبه های مهم کیفیت خدمات که ملموس هستند و آخرین آن همدردی است را پیدا کردیم. ویژگی های مهم تواضع، امنیت و راحتی هستند.

کلید واژه ها: AHP ؛ MCDM فازی؛ TOPSIS؛ هواپیمایی؛ کیفیت خدمات

—————————————-

عنوان اصلی مقاله:  The evaluation of airline service quality by fuzzy MCDM

ترجمه فارسی عنوان:  ارزیابی کیفیت خدمات هواپیمایی بوسیله MCDM فازی

تعداد صفحات انگلیسی: ۹ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:۱۹ صفحه


دانلود مقاله و ترجمه


  • فرزانه طمهاسبی

هواپیمایی

یفیت خدمات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی