پایگاه مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی + مقاله بیس

مقالات ترجمه شده ، مقالات بیس و پژوهش مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا

پایگاه مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی + مقاله بیس

مقالات ترجمه شده ، مقالات بیس و پژوهش مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا

تازه های علمی ، اخبار و منابع دکتری ، مقالات ترجمه شده ، مقالات فارسی

بایگانی

مقاله ترجمه شده بازاریابی خدماتی

فرزانه طمهاسبی | پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ب.ظ

چکیده

هدف 

هدف از این مقاله بررسی تجربی تاثیر مشارکت مصرف کننده بر روی منافع رابطه ای ادارک شده در بخش های خدماتی مختلف است.

طرح/ روش شناختی/ رهیافت

بر اساس گونه شناسی باون، پاسخ های دریافتی از ارباب رجوع های رستوران های فست فود و همچنین آرایشگاه ها و متخصصین مد برای ارزیابی تاثیر مشارکت مصرف کننده بر روی بازاریابی رابطه ای بویژه سودآوری های خدمات مشاهده شده و رفتارهای واکنشی استفاده شدند.

یافته ها

نتایج نشان می دهند که مشتریانی که مشارکتی در سطح بالا دارند منافع رابطه ای بیشتری را در تماس زیاد در بخش خدمات سفارشی (همانند آرایشگاهها و طراحان مد) به جای خدمات تماس معمولی و استاندارد شده تر (همانند رستورانهای فست فود) مشاهده می کنند .

محدودیت ها مفاهیم تحقیق

در ایجاد و جمع آوری این یافته ها در مجموعه های خدماتی دیگر باید دقت زیادی اعمال شود، زیرا این تحقیق فقط به دو بخش خدماتی می پردازد. بنابراین فرصتی در تحقیق های آتی می تواند به بررسی تماس های معمولی، و خدمات سفارشی نشده بپردازد تا بتواند به موضوع احتمال وجود تفاوت های بالقوه میان سه فهرست خدماتی بپردازد. علاوه بر این، این تحقیق بر اساس منطقه ایالات متحده امریکا بوده، پس تفاوتهای فرهنگی می تواند در منافع مشاهده شده در خدماتی که توسط کارخانه های انتخابی ارائه می شوند تاثیر گذار باشند.

مفاهیم تجربی

نتایج این مطالعه نشان می دهند که یک کارخانه خدماتی که ارائه کننده خدماتی با استاندارد بیشتر است می تواند با استخدام و آموزش تکمیلی کارکنان قابل اعتماد خود خدمات بهتری بدهد تا اینکه بخواهد از برنامه های منافع رابطه ای استفاده کند. از سوی دیگر ارائه کننده خدماتی با رابطه هایی سفارشی تر برای مشارکت در فعالیت هایی با شرکت فعال تر مشتریان، بویژه در مواردی که مربوط به منافع اطمینان می شوند تشویق شده اند.

کلمات کلیدی :بازاریابی رابطه ای، رابط های کاربر، بازاریابی خدماتی، منافع

———————————–

عنوان اصلی مقاله:  Relationship marketing: the influence of consumer involvement on perceived service benefits

ترجمه فارسی عنوان:  بازاریابی وابسته یا رابطه ای: تاثیر مشارکت مصرف کننده بر روی سودآوری های درک شده در خدمات

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۰ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:۳۳ صفحه

قیمت ترجمه فارسی: ۱۶۰۰۰ تومان

دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین  از لینک های پایی



دانلود مقاله و ترجمه




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی