پایگاه مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی + مقاله بیس

مقالات ترجمه شده ، مقالات بیس و پژوهش مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا

پایگاه مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی + مقاله بیس

مقالات ترجمه شده ، مقالات بیس و پژوهش مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا

تازه های علمی ، اخبار و منابع دکتری ، مقالات ترجمه شده ، مقالات فارسی

بایگانی

مقاله ترجمه شده رضایت مشتری 2017

فرزانه طمهاسبی | دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۸ ق.ظ

چکیده:

هدف این بررسی  مطرح کردن و آزمودن نقش ترکیبی ریسک درک شده  دانش عینی و اطمینان به عنوان تعدیل کننده ها در رابطه ی رضایت و وفاداری است .

طرح / روش شناسی / شیوه : مولفان  از داده های بررسی ۳۸۷ مصرف کننده  در یک زمینه ی غذایی  استفاده کردند . یک شیوه ی مدل سازی معادله ای ساختاری () برای تحلیل تعیین کننده با ساخت های پنهان برای آزمودن فرضیه استفاده شده است .

یافته ها : ریسک درک شده  مانعی در ایجاد صداقت با یک تاثیر تعدیل کنندگی منفی بر رابطه رضایت  و وفاداری می باشد . در هرحال  زمانی که دانش عینی و اطمینان افزایش می یابد  این رابطه صداقت – وفاداری محکم تر می شود .

محدودیت ها / مفاهیم پژوهشی : مقصود و زمینه  به یک رسته ی تولید در یک بازار محدود می شوند .  به علاوه تعدیل کننده ها ی دیگر (مثل موقعیت و دوجنبه ای بودن ) را نیز می توان به آن افزود.ماهیت علیت  به علت استفاده از طرح بررسی مشکل ساز است.

مفاهیم عملی: ادارکی مشتری  براساس رضایتمندی  برای حفظ وفاداری مشتری به ویژه در موقعیت های ریسک درک شده بسیار بالا و عدم اطمینان  کافی نیست . استراتژی های بازاریابی  که ریسک های مشتری را کم کرده  اطمینان آنها را محکم می کند و دانش های مربوطه را به آنها آموزش می دهد  می توانند استراتژی های موثری برای افزایش وفاداری آنها باشند.

اصالت / ارزش: این بررسی  شکاف های زیادی دارد در مطبوعات حاضر  پر می کند . نخست اینکه  برخی از کاستی های بررسی قبلی تعدیل کننده ها در رابطه ی رضایت – وفاداری  از طریق آزمایش نقش ترکیبی سه تعدیل کنندهی مهم  تسلط می یابد . دوم  این بررسی اثر تعدیل کننده ی دانش عینی را پیشنهاد می کنند  این مقاله برای یک اثر مثبت تعدیل کننده دانش عینی در این رابطه  بحث کرده و آن را تصدیق می کند . در نهایت  این بررسی از برای تحلیل تعدیل کننده با ساخت های پنهان استفاده می کند.

کلید واژه ها : رضایت مشتری – وفاداری مشتری-  ریسک درک شده-  دانش عینی  اطمینان.

——————————————————————————————–

عنوان اصلی مقاله: The moderator effects of perceived risk, objective knowledge and certainty in the satisfaction-loyalty relationship

ترجمه فارسی عنوان: اثرات تعدیل کننده ریسک درک شده  دانش عینی و اطمینان در رابطه با رضایت وفاداری .

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۳ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۲۶ صفحه

قیمت ترجمه فارسی: ۱۵۰۰۰  تومان

دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین  از لینک های پایین


برای دانلود رایگان اصل مقاله و خرید ترجمه اینجا کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی