مقاله ترجمه شده تمایز محصولی
چکیده: ما
یک مدل هتلینگ از رقابت بین قیمت و تبلیغات در داروهای تجویزی ارائه می
دهیم که از نظر کیفیت/ عوارض جانبی با هم متفاوتند. تلاش های تبلیغاتی منجر
به شکل گیری درونی دو گروه از مصرف کنندگان می شود: آنهایی که به نشان
تجاری وفادارند و مصرف کنندگان غیر وفادار به نام تجاری خاص. ما نشان می
دهیم که فزونی (شدت) تبلیغات، راههای جایگزین اساسی و مفیدی هستند، یکی از
آنها داروهایی با کیفیت بهتر می باشند که بیشتر از همه تبلیغ می شوند. این
ارتباط مثبت می تواند ناشی از منافع بالاتری باشد که شرکت ها از مصرف
کنندگان وفادار به نام تجاری اخذ می کنند ییعنی کسانیکه وفاداری آنها به
برند خاص بصورت درونزاد با تلاش های تبلیغاتی تعیین میشود. نتایج اصلی این
مدل در تبلیغات و استراتژی های قیمت گذاری به داده ها مربوط میشود.
است.دومی شامل اطلاعات سطح محصول بر روی قیمت ها و مقادیر، اطلاعات سطح
محصول تبلیغاتی، و همچنین اطلاعات کیفی در کیفیت داروی موجود در کتاب
نارنجی تألیف شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) می باشد. نتایج
تجربی، حمایت قوی از پیش بینی های مدل ارائه می دهند. کلمات کلیدی: تمایز محصولی، تجزیه بازار، تبلیغات، صنعت داروسازی ——————————————————————————————— عنوان اصلی مقاله:Competition in the pharmaceutical industry: How do quality differences shape advertising strategies ترجمه فارسی عنوان:تفاوت های کیفی چگونه باعث ایجاد و شکل گیری راهکارهای تبلیغاتی می شوند؟. تعداد صفحات انگلیسی: ۱۸صفحه تعداد صفحات ترجمه فارسی:۴۲صفحه قیمت ترجمه فارسی: ۲۰۰۰۰ تومان دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین از لینک های پایین